lørdag 13. november 2010

Bilder

Hei jeg har blogga lite i det siste men nå har jeg hvert ute å tatt bilder










jeg fant ikke ut hvilken type muse spor dette er







jeg fant ikke ut hvilket muse spor dette er








jeg fant ikke ut hvilket muse spor dette er





jeg fant ikke ut hvilket muse spor dette er







Dette er spor av Markmus







Dette er Spor av Markmus






dette er jeg ikke helt sikker på men jeg tror det er rådyr








jeg tipper på at dette er Markmus









jeg tror dette er markmus









her har musa gått inn og ut  mange ganger






dette er spor av Markmus








her har musa gått mange ganger









dette er spor av Markmus






dette er jeg ikke helt sikker på











Bildene er ©



-Linn

1 kommentar:

  1. Hei Linn!
    Stilig ny utseende på siden.
    Flotte bilder, flott at du bruker egne bilder!
    Blir spennende å se om det er noen du kjenner som vet hvilke dyr det er spor etter!

    SvarSlett