søndag 3. april 2011

Uteskole 1.April ♥♥♥♥

Idag har vi vært i lysløypa.♥
Først gikk vi en runde rundt, etter vi var ferdig med den runden gikk vi til kassen i lysløypa åsså gikk vi over myra til den andre siden å var der til vi skulle dra.♥♥♥♥
Jeg,Malin,Ida & Sara Helene gikk den andre veien på første runden.♥ Det vil si at vi gikk opp som dt vanlige åsså gikk vi ned den bakken der man renner i mellomløypa bare att når vi kom ned den bakken gikk vi inn på langløypa så gikk vi den veien.♥♥
Når vi hadde kommet til der vi skulle grille osv.. La jeg bare meg bakover i snøen og solte meg. ♥♥♥ Åsså ble jeg snøbaska av Gunnar & Steffen 3-4 ganger... Det var ikke gøy... Men jeg snøbaska tilbake.☻ Haha ♥♥♥


  Bilder fra turen ♥♥♥





Ha en fin dag videre! ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar